[Chorus]
Hey! Hey! You! You!
I don't like your girlfriend!
No way! No way!
I think you need a new one
Hey! Hey! You! You!
I could be your girlfriend

喂,喂,就是你啦,聽著
我不喜歡你的女朋友
沒有理由,只是我覺得你需要換一個
喂,喂,我可以當你的女朋友啊

Hey! Hey! You! You!
I know that you like me
No way! No way!
No it's not a secret
Hey! Hey! You! You!
I want to be your girlfriend

喂,喂,就是你,聽著
我知道你對我有意思
呵呵…這早就不是秘密了
喂,喂,就是你,聽著
我想當你的女朋友

You're so fine
I want you mine
You're so delicious
I think about ya all the time
You're so addictive
Don't you know what I could do to make you feel alright?
(alright alright alright alright)
Don't pretend I think you know I'm damn precious
Hell yeah
I'm the mother (fucking) princess
I can tell you like me too and you know I'm right
(I'm right I'm right I'm right)

你看起來很棒,
我想把你占為己有
你是如此誘人
我無時不刻想著你,你讓我上癮
難道你不知道我會如何取悅你嗎?
不要假裝了,你知道我是多他媽的高貴
對啦,去你的,我就是那個該死的公主啦
我知道你對我也有意思,也覺得我才是應該和你一起的人

She's like so whatever
You could do so much better
I think we should get together now
And that's what everyone's talking about!

她看起來是那麼無所謂
你值得更好的啊
我想我們應該馬上就在一起
而且這可是大家注目的話題噢

[Chorus]
Hey! Hey! You! You!
I don't like your girlfriend!
No way! No way!
I think you need a new one
Hey! Hey! You! You!
I could be your girlfriend

喂,喂,就是你啦,聽著
我不喜歡你的女朋友
沒有理由,只是我覺得你需要換一個
喂,喂,我可以當你的女朋友啊

Hey! Hey! You! You!
I know that you like me
No way! No way!
No it's not a secret
Hey! Hey! You! You!
I want to be your girlfriend

喂,喂,就是你,聽著
我知道你對我有意思
呵呵…這早就不是秘密了
喂,喂,就是你,聽著
我想當你的女朋友

I can see the way, I see the way you look at me
And even when you look away I know you think of me
I know you talk about me all the time again and again
(and again and again and again)
So come over here, tell me what I want to hear

我看見了,你偷偷瞄我
甚至每次當你故作掩飾地把眼神飄走,我都知道你在想我
我知道你總是一再一再談論我的話題
那你還不趕快到我這裡來,說一些好聽的話給我聽

Better yet make your girlfriend disappear
I don't want to hear you say her name ever again
(And again and again and again!)

最好可以讓你的女朋友知難而退
我不想再從你口中聽到任何有關她的字眼

She's like so whatever
You could do so much better
I think we should get together now
And that's what everyone's talking about!

她看起來是那麼無所謂
你值得更好的啊
我想我們應該馬上就在一起
而且這可是大家注目的話題噢

[Chorus]
Hey! Hey! You! You!
I don't like your girlfriend!
No way! No way!
I think you need a new one
Hey! Hey! You! You!
I could be your girlfriend

喂,喂,就是你啦,聽著
我不喜歡你的女朋友
沒有理由,只是我覺得你需要換一個
喂,喂,我可以當你的女朋友啊

Hey! Hey! You! You!
I know that you like me
No way! No way!
No it's not a secret
Hey! Hey! You! You!
I want to be your girlfriend

喂,喂,就是你,聽著
我知道你對我有意思
呵呵…這早就不是秘密了
喂,喂,就是你,聽著
我想當你的女朋友

In a second you'll be wrapped around my finger
Cause I can, cause I can do it better
There's no other
So when's it gonna sink in
She's so stupid
What the hell were you thinking?

一下子你就逃不出我的五指山了
當然,我可以,我當然比她更愛你
這裡也沒有其他人了
所以趕快投入我的懷抱吧
她看起來是如此愚蠢
那個地獄,你還想它幹什麼?

In a second you'll be wrapped around my finger
Cause I can, cause I can do it better
There's no other
So when's it gonna sink in
She's so stupid
What the hell were you thinking?

一下子你就逃不出我的五指山了
當然,我可以,我當然比她更愛你
這裡也沒有其他人了
所以趕快投入我的懷抱吧
她看起來是如此愚蠢
那個地獄,你還想它幹什麼?

[Chorus]
Hey! Hey! You! You!
I don't like your girlfriend!
No way! No way!
I think you need a new one
Hey! Hey! You! You!
I could be your girlfriend

喂,喂,就是你啦,聽著
我不喜歡你的女朋友
沒有理由,只是我覺得你需要換一個
喂,喂,我可以當你的女朋友啊

Hey! Hey! You! You!
I know that you like me
No way! No way!
No it's not a secret
Hey! Hey! You! You!
I want to be your girlfriend
No Way No Way....

喂,喂,就是你,聽著
我知道你對我有意思
呵呵…這早就不是秘密了
喂,喂,就是你,聽著
我想當你的女朋友



偶然在電視上轉到「艾薇兒 電視特輯介紹」
覺得很鮮…橫刀奪愛還一副正義凜然的樣子啊
XYZ世代已經不知道走到哪去了
無論如何我都落伍了吧…
算了,聽歌吧

有一句歌詞還被打上「馬賽克」噢…挺好笑的XDXD

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 erukawa 的頭像
    erukawa

    erukawa

    erukawa 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()